- Saz aləti ilə tanışlıq
- Sazın quruluşu
- Sazla tanışlıq
- Sazda simlərin adları
- Çanaq üzərində simlərin düzülüşü
- Sazın kökləri
- Mizrab
- Sağ əlin düzgün vəziyyəti
- Sazın diapazonu
- Sazın qolunda pərdələrin ənənəvi adları
- Alt simlərdə sazın pərdələrinin düzülüşü
- Əl və barmaqların vəziyyəti
- Mizrabın vurulma qaydaları
- Sazı səsləndirərkən bədənin və əllərin vəziyyəti
- Saz ifaçısının sol əldəki barmaqların sıralanma qaydası
- Musiqi açarı və notlarla tanışlıq
- Notların ölçüsünə görə bölünmə qaydası
- Metr, ritm, xanə
- Temp
- Pauza
- Mizrab ilə ifa çalğısı: üst mizrabın vurulması
- Repriza
- Mizrab ilə ifa çalğısı: alt mizrabın vurulması
- Mizrab ilə ifa çalğısı: alt və üst mizrab ilə çalışma
- Barmaqların düzgün qoyulması
- Tremolo ifası üçün hazırlıq
- Alterasiya işarələri
- Onaltılıq notlarla çalışma
- Pozisiya
- I pozisiya
- II pozisiya
- III pozisiya
- IV pozisiya
- V pozisiya
- Dinamik işarələr
- Məşğələlər
- Etüdlər
- VI pozisiya
- VII pozisiya
- VIII pozisiya
- IX pozisiya
- Melizm işarələri
- Məşğələlər
- Etüdlər
- Baş kök
- Orta kök
- Sınıq alt-üst mizrab
- Sürtmə mizrab
- Şah kök
- Çoban bayatı kök
- Açıq kök
- Divani kök
- Baş kök
- Açıq kök
- Dilqəmi
- Opera Kərəmi
- Vanağzı
- Laçını
- Hicran Kərəmi
- Baş divani
- Gəraylı
- Misri
- Osmanlı divani
- İrəvanda xal qalmadı
- Cəlal Xallı
- Baş sarıtel
- Çoban bayatı
- Atüstü Kərəmi
- C.Quliyev. Karvan
- S.Ələsgərov. Aşıqvarı
- Ü.Hacıbəyov. «Koroğlu» operasından Aşıq mahnısı
- Qamma və arpeciolar
Musiqi açarı və notlarla tanışlıq
Not sətrində səslərin yüksəkliyini bildirən işarəyə musiqi acarı deyilir. Musiqi acarı not sətrinin əvvəlində yazılır. Müxtəlif musiqi acarları mövcuddur: Saz alətinin tədrisində sol acarından istifadə etmək daha məqsədə uyğundur. Not sətiri Üfüqi cəkilmiş beş paralel xətt not sətiri adlanır.Bu xətlər aşağıdan yuxarıya doğru istiqamətdə sayılır. Həmin xətlərin altında, üzərində və üstündə yazılan işarələrə not deyilir. Not yazılışında beş əsas xətdən başqa əlavə xətlərdən də istifadə olunur. Bu xətlər vasitəsilə daha bəm və daha zil səsləri yazmaq mümkündür. Musiqidə səslərin (melodiyanın) yazılışı səsin iki əsas xüsusiyyətindən, yəni onun yüksəkliyindən və səslənmə müddətindən asılıdır. «Sol acar»ında səslərin yüksəkliyinə görə notların yazılışı və adlanması: Səslərin yüksəkliyi kimi səslənmə müddəti də notlarla göstərilir. Notların səslənmə müddəti belə yazılır və şərti olaraq ən cox səslənmə müddətinə bütöv not malikdir. Qalan not ölcüsü bütöv notun ikiyə, dördə, səkkizə, onaltıya, otuzikiyə və s. bərabər hissələrə bölünməsi nəticəsində alınır.
|