- Saz aləti ilə tanışlıq
- Sazın quruluşu
- Sazla tanışlıq
- Sazda simlərin adları
- Çanaq üzərində simlərin düzülüşü
- Sazın kökləri
- Mizrab
- Sağ əlin düzgün vəziyyəti
- Sazın diapazonu
- Sazın qolunda pərdələrin ənənəvi adları
- Alt simlərdə sazın pərdələrinin düzülüşü
- Əl və barmaqların vəziyyəti
- Mizrabın vurulma qaydaları
- Sazı səsləndirərkən bədənin və əllərin vəziyyəti
- Saz ifaçısının sol əldəki barmaqların sıralanma qaydası
- Musiqi açarı və notlarla tanışlıq
- Notların ölçüsünə görə bölünmə qaydası
- Metr, ritm, xanə
- Temp
- Pauza
- Mizrab ilə ifa çalğısı: üst mizrabın vurulması
- Repriza
- Mizrab ilə ifa çalğısı: alt mizrabın vurulması
- Mizrab ilə ifa çalğısı: alt və üst mizrab ilə çalışma
- Barmaqların düzgün qoyulması
- Tremolo ifası üçün hazırlıq
- Alterasiya işarələri
- Onaltılıq notlarla çalışma
- Pozisiya
- I pozisiya
- II pozisiya
- III pozisiya
- IV pozisiya
- V pozisiya
- Dinamik işarələr
- Məşğələlər
- Etüdlər
- VI pozisiya
- VII pozisiya
- VIII pozisiya
- IX pozisiya
- Melizm işarələri
- Məşğələlər
- Etüdlər
- Baş kök
- Orta kök
- Sınıq alt-üst mizrab
- Sürtmə mizrab
- Şah kök
- Çoban bayatı kök
- Açıq kök
- Divani kök
- Baş kök
- Açıq kök
- Dilqəmi
- Opera Kərəmi
- Vanağzı
- Laçını
- Hicran Kərəmi
- Baş divani
- Gəraylı
- Misri
- Osmanlı divani
- İrəvanda xal qalmadı
- Cəlal Xallı
- Baş sarıtel
- Çoban bayatı
- Atüstü Kərəmi
- C.Quliyev. Karvan
- S.Ələsgərov. Aşıqvarı
- Ü.Hacıbəyov. «Koroğlu» operasından Aşıq mahnısı
- Qamma və arpeciolar
Qamma və arpedciolar
Ladı təşkil edən səslərin yüksəklik üzrə tonikadan sonrakı oktavanın tonikasına qədər düzülüşü ladın səs sırası və yaxud qamma adlanır.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14
|