- Saz aləti ilə tanışlıq
- Sazın quruluşu
- Sazla tanışlıq
- Sazda simlərin adları
- Çanaq üzərində simlərin düzülüşü
- Sazın kökləri
- Mizrab
- Sağ əlin düzgün vəziyyəti
- Sazın diapazonu
- Sazın qolunda pərdələrin ənənəvi adları
- Alt simlərdə sazın pərdələrinin düzülüşü
- Əl və barmaqların vəziyyəti
- Mizrabın vurulma qaydaları
- Sazı səsləndirərkən bədənin və əllərin vəziyyəti
- Saz ifaçısının sol əldəki barmaqların sıralanma qaydası
- Musiqi açarı və notlarla tanışlıq
- Notların ölçüsünə görə bölünmə qaydası
- Metr, ritm, xanə
- Temp
- Pauza
- Mizrab ilə ifa çalğısı: üst mizrabın vurulması
- Repriza
- Mizrab ilə ifa çalğısı: alt mizrabın vurulması
- Mizrab ilə ifa çalğısı: alt və üst mizrab ilə çalışma
- Barmaqların düzgün qoyulması
- Tremolo ifası üçün hazırlıq
- Alterasiya işarələri
- Onaltılıq notlarla çalışma
- Pozisiya
- I pozisiya
- II pozisiya
- III pozisiya
- IV pozisiya
- V pozisiya
- Dinamik işarələr
- Məşğələlər
- Etüdlər
- VI pozisiya
- VII pozisiya
- VIII pozisiya
- IX pozisiya
- Melizm işarələri
- Məşğələlər
- Etüdlər
- Baş kök
- Orta kök
- Sınıq alt-üst mizrab
- Sürtmə mizrab
- Şah kök
- Çoban bayatı kök
- Açıq kök
- Divani kök
- Baş kök
- Açıq kök
- Dilqəmi
- Opera Kərəmi
- Vanağzı
- Laçını
- Hicran Kərəmi
- Baş divani
- Gəraylı
- Misri
- Osmanlı divani
- İrəvanda xal qalmadı
- Cəlal Xallı
- Baş sarıtel
- Çoban bayatı
- Atüstü Kərəmi
- C.Quliyev. Karvan
- S.Ələsgərov. Aşıqvarı
- Ü.Hacıbəyov. «Koroğlu» operasından Aşıq mahnısı
- Qamma və arpeciolar
Mizrab
Sazı ifa edərkən simlərin səsləndirilməsi üçün digər simli alətlərdə oluduğu kimi mizrabdan istifadə olunur. Saz mizrabını aşıqlar təzənə adlandırırlar. Əvvəllərdə sazın mizrabı, yəni təzənə gilas ağacının qabığından hazırlanırdı. Hal-hazırda isə kapron materialından düzəldilir. Saz mizrabının (Təzənənin) şəkli
|